TEJPOVANIE SPODNEJ ČASTI KOLENA – VIDEO NÁVOD Stiahnuť PDF

všetky inštrukcie | Ako odstrániť pásku

Príznaky a príčiny:

Zranenia spodnej časti kolena sú často výsledkom preťaženia z opakovaných pohybov, dlhodobého skákania, doskokov alebo zmenou smeru. Toto môže spôsobiť presilenie, natrhnutia a poškodenia. Stáva sa to športovcom, ktorí pravidelne robia športy, ktoré zahŕňajú časté opakované zoskoky, ako napríklad ľahká atletika, basketbal, volejbal, gymnastika, beh a futbal.

Čo budete potrebovať:

2 nastrihané pásky STRENGTHTAPE

Nožnice

Jednoduchý návod na aplikáciu:

  • Zložte prvú pásku na polovicu, priečne ju rozstrihnite a s nožnicami zaoblite konce, čím vzniknú dve kratšie pásky. Zaoblenie koncov pásky zabráni skorému zachyteniu alebo odlepeniu pásky. Zohnite koleno do 90 stupňového uhla tak, že koža na kolene sa mierne natiahne.
  • Natiahnutím pásky odstráňte ochrannú fóliu na jednej zo skrátených pások. Snažte sa nedotýkať lepiacej zložky. Jednu zo skrátených pások upevnite cez bolestivé miesto pod 45 stupňovým uhlom, so 75% natiahnutím. Konce pásky prilepte bez natiahnutia.
  • Druhú zo skrátených pások upevnite cez bolestivé miesto v opačnom smere so 75% natiahnutím, pričom vznikne tvar “X”. Konce pásky prilepte bez natiahnutia.
  • Poriadne šuchajte na aktiváciu lepiacej zložky.