TEJPOVANIE ACHILLOVEJ ŠĽACHY – VIDEO NÁVOD Stiahnuť PDF

všetky inštrukcie | Ako odstrániť pásku

Zranenia členku môžu nastať pri rôznych činnostiach. Môžu sa objaviť ako akútne poranenia alebo náhle pretočenie alebo prekrútenie členku. Tieto typy poranení zvyčajne sprevádza veľká bolesť a opuch. Typické akútne zranenie je inverzné podvrtnutie členka, kde sa noha pretočí do vnútornej strany po našľapnutí na nerovný povrch ako napríklad na obrubník, jamu alebo koreň stromov. Aplikácia prvej pásky pomôže udržať nohu fixovanú a znížiť možnosť vytvorenia ďalšieho výronu. Druhá a tretia páska poskytnú vynikajúcu proprioceptorickú stabilitu.

Príznaky a príčiny:

Preťaženie alebo chronické poranenia členku sa objavujú s narastajúcim vekom a sú často dôsledkom preťaženia cvičením alebo cvičením v zlých podmienkach, ako sú nevhodná obuv, nerovný alebo zarastený povrch. Tieto zranenia sú často výsledkom iných zranení.

Návod na použitie:

KROK 1:

Prilepte prvú pásku pod klembu nohy. Natiahnite na 50% a aplikujte cez pätu nahor až k Achillovej šľache.

KROK 2:

Rozstrihnite celú pásku na polovicu a zaoblite rohy, aby vznikli 2 krátke pásky.

KROK 3:

Prilepte prvú polovicu pásky a natiahnite na 80% cez bolestivú časť na Achillovej šľache.

KROK 4:

Prilepte druhú polovicu pásky a natiahnite na 80% cez druhé miesto odkiaľ cítite bolesť na Achillovej šľache. Poriadne šúchajte, aby sa aktivovala lepiaca zložka.