TEJPOVANIE HOLENNEJ KOSTI – VIDEO NÁVOD Stiahnuť PDF

všetky inštrukcie | Ako odstrániť pásku

Príznaky a príčiny:

Zranenia holennej kosti sa bežne stávajú pri behaní alebo iných aktivitách vykonávaných na tvrdom povrchu ako basketbal alebo tenis. Bežci nadobúdajú zranenia po zintenzívnení posilňovania, alebo pri zmene povrchu, po ktorom bežia; ako napríklad prechod z blata na asfalt. Je bežné, že vaša holeň bude pulzovať alebo bolieť po vašom pravidelnom bežeckom dni alebo po šprintovaní za autobusom.

Čo budete potrebovať:

2 nastrihané pásky STRENGTHTAPE

Jednoduchý návod na aplikáciu:

  • Sadnite si, pokrčte kolená do 90 stupňového uhla. Potom pätu ošetrovanej nohy oprite o koleno druhej nohy, čím sa vytvorí ľahší prístup k vnútornej holeni.
  • Natiahnutím pásky odstráňte ochrannú fóliu. Snažte sa nedotýkať lepiacej zložky. Upevnite bez natiahnutia prvú pásku dole po strane chodidla, na vonkajšiu stranu päty. Pásku natiahnite na 50% a aplikujte cez spodok chodidla hore cez vnútornú stranu nohy až za kosť vnútorného členka. Konce pásky prilepte bez natiahnutia.
  • S druhou páskou zopakujte postup aplikácie prvej pásky, pásku aplikujte paralelne vedľa prvej pásky. Keď druhá páska dosiahne členok, pokrčte prsty na nohách dopredu, kým zvyšok pásky prilepíte na holeň. Konce pásky prilepte bez natiahnutia.
  • Poriadne šuchajte na aktiváciu lepiacej zložky.